به راحــتی با ما در تماس باشید

Menu Close Menu
سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

 

چرا صنعت بیمه ؟

اهمیت صنعت بیمه :صنعت بیمه در کنترل وبی اثر کردن فشارهای حوزه های مختلف در شرایط بد اقتصادی ،نقش حیاتی دارد وحتی می تواند چنین فشارهایی را به فرصت تبدیل کند.  بیمه بعنوان یک مولفه ی اقتصادی ،نقش مهمی در اقتصاد کشورها داشته وهرچه صنعت بیمه در تولید ناخالص داخلی وضریب نفوذ آن بیشتر باشد اقتصاد آن کشور پیشرفته تر خواهد بود.

نقش اصلی بیمه کاهش ریسک است .شرکتهای بیمه در اقتصاد نقش بیش از اینها دارند :بدون بیمه کسب وکارها امکان گسترش ندارند،وزمانیکه کسب وکارها نتوانند گسترش پیدا کنند ،اشتغال ایجاد نمی شود.

دردنیا بخش های خدماتی حرف اول را در زمینه ی اشتغال می زنند وبیمه نیز ازبخش های مثبت ومهم خدمات به شمار می آید که رفاه و آسایش مردم را تامین می کند .

دراین بین ودر میان محصولات بیمه ای ،بیمه ی زندگی بزرگترین بخش صنعت بیمه در دنیاست ،زیرا از یک سو با هدایت سرمایه های خانوار بسوی ایجاد ظرفیت های اقتصادی واز سوی دیگر با رفع دغدغه های آتی نهاد خانواده بعنوان عرضه کننده ی نیروی کار،نقش انکارپذیری در توسعه ی اقتصادی واجتماعی دارد .   صنعت بیمه در هرکشور جز پنج صنعت پولدار هر کشور میباشد بنابراین در ده سال آینده ،افرادیکه در صنعت بیمه بفروش خدمات بیمه ای خصوصا بیمه ی زندگی می پردازند ازافراد مرفه جامعه خواهند بود.

چرا بیمه سامان ؟

حالا این سوال پیش می آید که کدام شرکت را برای فعالیت انتخاب نماییم ؟

قطعا اولین دلیل ، قرار گرفتن آن شرکت درسطح توانگری یک بیمه ای میباشد هرسال سطح توانگری  مالی هر شرکت توسط بیمه مرکزی اعلام میگرددوتوانگری بالا یعنی ،توان وقدرت پرداخت خسارت و وفای به تعهدات میباشد .

1.سطح توانگری مالی بیمه سامان از بدو تاسیس تاکنون یک میباشد.

2.انتخاب بیمه عمر شرکت بیمه سامان بعنوان بیمه عمر کارمندان بیمه مرکزی از سال 90.

3.داشتن بالاترین سقف تعهدات خسارت فوت طبیعی وحادثه وامراض خاص وازکار افتادگی و...

4.اولین شرکت ارائه دهنده ی بیمه تکمیل درمان انفرادی وخانوادگی

5.بالاترین سود تعلق یافته به صندوق رشد 1 درسال 98 ،45 درصد بوده ،که درتاریخ صنعت بیمه تابدین لحظه اتفاق نیفتاده است .

حال چرا شرکت معظم آتیه سازان ؟

نمایندگی 1166بیمه سامان (آتیه سازان بیمه سامان)  به عنوان بزگترین وقدرتمندترین شبکه ی فروش حال حاضر شرکت بیمه سامان وکشور با بیش از 6هزار مدیر ونماینده ی فعال درکل کشور درحال فعالیت هستند ،این گروه با تکیه بر توانایی های خود وقدرت رهبران سازمان روز به روز درحال رشد  وتوسعه ی جایگاهی ومالی هستند وآموزش یکی از پایه های اصلی آتیه سازان میباشد .

حضور رهبران قدرتمند ومدیران توانمند دراین مجموعه ،روزبه روز موجب رشد وبالندگی دراین شرکت شده ،تغییر نگرش وبینش از مهم ترین عوامل دیگر رشد مجموعه می باشد ،قطعا این جمله را شنیده اید که انسان میانگین پنج نفری است که با آن نشست وبرخاست دارد.

بودن درکنار افراد خوش فکردراین مجموعه وهمدلی واتحاد باعث رشد افراد می شود جلسات گوناگون و آموزش فروش ورهبری وتوسعه ی فردی درکنار اساتید برتر جهان  وکشور تنها گوشه ای از آموزش مجموعه ی آتیه سازان زندگی ایرانیان میباشد .

فقط این موضوع را عنوان کنیم که ویژگی ها وشناخت مجموعه درچند جمله نمی گنجد وحکایت ازین شعر دارد شنیدن کی بود مانند دیدن...

 

 

 

 

 

قابل توجه کسانی که خود را لایق درآمد زایی می دانند، نه حقوق ثابت.
فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند.
قابل توجه کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند.

قابل توجه کسانی که می خواهند برای رشد و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران. (کلیک کنید)


 

 

1.این شغل مناسب چه کسانی می باشد ؟

این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای  دیگران، در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند. کسانی که روابط اجتماعی سطح بالایی دارند و خلاقیت و پشتکار از ویژگی های فردی آنها می باشد، افرادی که در جامعه از اعتبار و جایگاه قابل قبولی برخوردارند. همچنین این تجارت مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید ، که تمامی این امکانات را شبکه فروش آتیه سازان شرکت بیمه سامان( سهامی عام) برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است.
همچنین مناسب افرادی است که:
خود را لایق شایسته ترین ها می دانند.
به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند.
علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.
روابط عمومی بالایی دارند.
علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند.
و
به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند.
 

 2)این تجارت مناسب چه کسانی نمی باشد؟

افرادی که علاقه مند به داشتن کاری مستقل نیستند.
افرادی که بنا به دلایلی به دنبال حقوق ثابت و کارمندی هستند.
افرادی که به دنبال پیشرفت مالی نیستند.
افرادی که درآمد خود را وابسته به غیر می دانند و نه توانایی های فردی خویش
افرادی که هدفمند نیستند.
افرادی که ابتکار عمل ندارند.
افرادیکه با انگیزه و پرشور نیستند.
افرادیکه آینده نگر نیستند و برنامه ریزی بلند مدتی برای کسب و کار خود ندارند.


 3) جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟( آیا کار من ویزیتوری است)؟

 متاسفانه در ایران، بازاریابی و فروش با کلمه ویزیتوری مترادف شده است، در حالیکه نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند این درحالیست که شرکت بیمه سامان و شبکه فروش آتیه سازان در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.

در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند،نمایندگان بیمه سامان نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.
کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از بگستراند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه زندگی و تشکیل سرمایه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و... نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه 54) نزد مردم و جامعه می باشد.

نمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز، زندگی و تشکیل سرمایه، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.
 

 

3-کارشناس فروش به چه شخصی اطلاق میگردد؟

منظور از کارشناس فروش کسی است که عهده دار  اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و فروش یک محصول  میباشد.

فعالیت کارشناسان فروش بشکل تمام وقت یا پاره وقت بوده، که امکان اشتغال کارمندان و سایر شاغلین نیز در این حرفه فراهم می باشد.  نوع محصول بیمه ای : در حال حاضر نوع محصولی که فرد عهده دار فرهنگ سازی و فروش آن است محصول بیمه عمر و تشکیل سرمایه (بیمه زندگی ) می باشد؛ که یکی از پر طرفدار ترین و پردرآمدترین محصولات بیمه ای کشور است که مزایای قابل توجهی دارد.

۳-آیا امکان فروش سایر محصولات بیمه ای نیز امکان پذیر است ؟

کارشناسان فروش بیمه سامان در دوره ی تخصصی ،مشاوره بیمه های عمر و زندگی  آموزش می بینند  اما در صورت قبولی و کسب عملکرد موفق مجوز سایر محصولات را با شرایط خاص  می توانند دریافت نمایند.

۴-بیمه سامان و گروه فروش آتیه سازان  چه خدماتی را به نمایندگان و کارشناسان خود ارائه میدهد؟

  • دوره ی تخصصی آموزشی اولیه و ثانویه حین خدمت توسط اساتید مجرب
  • بیمه تکمیلی درمان (با امکان تحت پوشش قرار گرفتن خانواده ی کارشناسان فروش و نمایندگان)
  • تعاونی مسکن (مسکن متری و برنامه ریزی برای خانه دار شدن کارشناسان فروش)
  • صندوق قرض الحسنه (امکان عضویت واستفاده از صندوق و استفاده از وام های ضروری و غیر ضروری قرض الحسنه(
  • حمایت و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی و بهرمندی از امکانات دفاتر سرپرستی در سطح منطقه
  • کارگاه های آموزشی فصلی ، توسط اساتید بنام منطقه ای و کشوری
  • حمایت و پشتیبانی در ایجاد و معرفی بازار هدف
  • امکان رشد تا سطوح مدیریتی گروه و پیوستن به گروه مدیریتی
  •   حضور در جلسات لیدر شیپ وتاپ لیدر شیپ(درصورت کسب عملکرد قابل قبول )

 

۵-جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟

کارشناسان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در زمان حال و آینده، در راستای رفاه عمومی هدایتگر هستند. لذا این افراد در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند.

امر فروش یک نوع بازاریابی تلقی می شود؛ اما در صنعت بیمه افراد برای خودشان و آینده شغلیاشان، بازاریابی میکند نه برای شرکت.

کارشناسان فروش بیمه های اندوخته ساز، زندگی و تشکیل سرمایه، علاوه بر اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

۶-نحوه ی فعالیت در این حرفه به چه شکلیست ؟ آیا این کار نیاز به تاسیس دفتر دارد؟

در این کار فرد باید از روابط اجتماعی خود استفاده کند و هرجا که نیاز باشد، این محصول را معرفی کند. معرفی ممکن است در دفتر یا محل کار آن شخص صورت بپذیرد. در شروع فعالیت، نیاز به تاسیس دفتر نبوده و امکان استفاده از دفاتر سرپرستی موجود کشور  فراهم می باشد و در صورت کسب امتیازات لازم شخص میتواند برای خود دفتر اختصاصی(دفتر مدیریت ) تاسیس کند.

 

۷-.میزان درآمد زایی در این حرفه به چه شکلی است؟

در این حرفه ، فرد بر اساس میزان فروشی که در ماه برای خود انجام داده است درآمد کسب میکند؛ این شغل در حال حاضر یکی از پر درآمدترین شغلهای ایران به حساب می آید و هر درآمدی که بخواهید میتوانید بدست بیاورید.

شیوه ی فعالیت  در صنعت بیمه عمر به شکلیست که نماینگان در صورت فعالیت قوی در سال اول همکاری ، برای سالهای آتی خود به نوعی یک پشتوانه درآمدی و حقوق ثابت می سازند.

شایان خاطر است که در این حرفه هیچگونه حقوق ثابتی وجود ندارد و شخص صاحب کسب وکارخود می باشد.

 


 8) میزان رشد بین المللی در این فعالیت چگونه است؟

 كساني كه در حوزه فروش بیمه های زندگی در کل دنیا فعالیت می کنند، سالانه در مجمعی به نام  MDRT گرد هم مي آيند واز تجربيات افراد موفق در عرصه بين المللي استفاده مي كنند.
و با داشتن مدرک سازمان به عضویت انجمن مذکور درمی آیند و به دلیل داشتن این گواهینامه معتبر بین المللی جایگاهی حرفه ای در سطوح ملی و بین المللی به دست می آورند.

 

 

برای حضور در مجموعه قدرتمند آتیه سازان معظم روی این متن کلیک نمایید .

 

 

 

 

اشتراک گذاری
ارسال نظر
Captcha
نظرات کــاربران